Донор | Програма транскордонного співробітництва ЄІСП «Польща-Білорусь-Україна» на 2007-2013 роки |
Роль у проекті | Основний виконавець |
Партнери | Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради, Коломийська міська рада Івано-Франківської області, Управління туризму департаменту розвитку Львівської міської ради (Україна), Люблінська регіональна туристична організація, Фундація Академія Обивательська (Польща) |
Період виконання | 1 серпня 2013 – 31 серпня 2015 |
Територія діяльності | Івано-Франківська, Львівська області України, Люблінське та Підкарпатське воєводства Польщі |
Головним завданням проекту було збільшення кількості відвідувачів шести обраних міст Західної України та Східної Польщі – Івано-Франківськ, Коломия, Львів (Україна), Люблін, Замостя, Пшеворськ (Польща) – та терміну їх перебування у цільових містах.
На початковій стадії проекту було вивчено думку представників туристичного бізнесу, щоб виявити потреби та прогалини у промоції шести цільових міст як центрів міського культурного туризму (опитано 210 представників туристичної галузі), підготовлено звіт за результатами опитування.
Було розроблено 13 самостійно керованих екскурсій цільовими містами та озвучено 5-ма мовами. Аудіоекскурсії були записані на спеціально придбані аудіо-пристрої для подальшого використання у цільових містах (всього 190 пристроїв). Для орієнтування у місті під час проходження аудіоекскурсій було розроблено та видано туристичні мапи, а також в кожному місті розроблено та встановлено систему аудіовізуальних покажчиків та інтерпретаційних вивісок (загалом було виготовлено та встановлено 294 знаків та вивісок / панелей).
Партнери підготували та затвердили Стратегію спільних дій з описом кращих практик для майбутньої співпраці та визначили спільне бачення для подальшого розвитку та просування цих міст як культурних дестинацій.
Було видано та поширено значну кількість промоційних матеріалів: 1) брошура, що промоціює спільний тур культурною спадщиною шести цільових міст українською, англійською, німецькою та польською мовами; 2) багатомовні туристичні путівники для кожного міста-партнера; 3) ліфлети та плакати, що промоціюють новостворені аудіоекскурсії.
Партнери проекту спеціально підготували та опублікували у своїх ЗМІ 30 тематичних статей, що заохочують читачів як потенційних гостей відвідати інші цільові міста.
Впродовж життя проекту було організовано та проведено 1) засідання наглядової ради та робочих груп проекту у кожному з цільових міст; 2) міжнародний форум операторів міського культурного туризму у Любліні, де було підписано Меморандум про співпрацю в напрямку розвитку міського культурного туризму у шести містах проекту (100 учасників); 3) спільний транскордонний ознайомчий візит для туристичних оглядачів до всіх цільових міст, де були апробовані аудіоекскурсії, створені проектом (12 учасників, 21 промоційна стаття у відомих глянцевих виданнях із загальним накладом 600 000 примірників); 4) ознайомчий візит міжнародних туроператорів до шести цільових міст; 5) тренінги для представників туристичної галузі у кожному цільовому місті (180 учасників).