- Визначення допустимого навантаження, планування туристичних потоків, аналіз впливів
- Дослідження ринків та оцінка потенціалу
- Конкурентний аналіз
- Соціологічні дослідження та опитування
- Будівництво бренду територій
- Ринкові комунікації та соціальні медіа
- Ознайомчі візити для туроператорів та туристичних оглядачів
- Організація та участь у профільних виставках
Ми вважаємо своїм стратегічним завданням – гідно позиціонувати Івано-Франківщину як цікаву та варту уваги туристичну дестинацію на внутрішньому та міжнародних ринках, поширювати інформацію про принади регіону, можливості та переваги відпочинку тут, внаслідок чого відвідування області стане бажаним для багатьох потенційних гостей, а сам регіон стане відомим на наших цільових ринках та у світі як місце, яке потрібно побачити та відвідати (must see and visit).
Наявність місцевої спадщини відкриває численні можливості для розвитку туризму в регіоні. Водночас ми усвідомлюємо складність теперішніх умов та гостроту сучасних викликів. Регіон веде жорстке та безкомпромісне змагання з іншими дестинаціями за внутрішнього туриста – туроператори, міжнародні авіалінії та закордонні туристичні організації активно спокушають наших співгромадян відпочивати за межами України. Також в контексті внутрішнього та іноземного туризму ми конкуруємо з сусідніми карпатськими областями України. Більш того, за прихильність іноземних туристів Івано-Франківщина змагається з Карпатськими регіонами інших держав Об’єднаної Європи, що суттєво випереджають нас як за якістю ресурсів, так і за рівнем якості та безпеки послуг. Усе це спонукає нас до системної маркетингової діяльності, націленої на те, щоб наш туристичний продукт мав достатньо споживачів та продавався, а не припадав пилом, втрачаючи рік за роком та день за днем свою привабливість, новизну й цікавість.
Розвиток галузі туризму та подорожей, просування регіону як туристичної дестинації вимагає прийняття вчасних та адекватних управлінських рішень учасниками туристичного ринку та місцевою владою. Це у свою чергу вимагає проведення фахових досліджень та якісної аналітичної діяльності. Тому суттєвим сегментом нашої роботи є дослідницька та аналітична діяльність.
За період нашої діяльності під егідою Асоціації сформувалась команда експертів – професіоналів у різних галузях. Ця команда на практиці довела здатність спільно створювати якісні інтелектуальні продукти та спроможна виконувати різнопланові завдання у різних галузях.
Ми не обмежуємось експертною роботою та дослідженнями для потреб місцевих громад та операторів туристичного ринку. При реалізації наших проектів та створенні туристичних продуктів ми проводимо ґрунтовну дослідницьку діяльність, що включає збирання та опрацювання ринкової інформації та економічне прогнозування. Зокрема, створення кожного нашого продукту супроводжується комплексними ринковими дослідженнями, спрямованими на забезпечення його господарської сталості, розвитку на перспективу та збереження екологічного балансу.
Крім того, ми здійснюємо фахові спеціалізовані дослідження, серед яких – визначення максимального навантаження на туристичний об’єкт, територію чи природний ареал, планування руху відвідувачів, планування/прогноз майбутніх доходів (прибутку) та витрат тощо.
Ми постійно відстежуємо та опрацьовуємо основні статистичні дані про діяльність суб’єктів господарювання та споживання у туризмі в розрізі ніш чи підгалузей, відстежуємо динаміку розвитку галузі та виводимо прогнозні показники, самостійно здійснюємо соціологічні та польові дослідження з різних питань, що мають враховуватись при прийнятті ринкових рішень, зокрема щодо вибору потенційних ринків чи ринкових ніш, позиціонування продукту та виходу на нові ринки. Крім того, ми аналізуємо та досліджуємо розвиток туризму у конкурентних регіонах та здійснюємо комплексний порівняльний аналіз.
У наших інтелектуальних продуктів – широке коло користувачів: від органів місцевої влади до власників, керівників підприємств та приватних підприємців, що послуговуються нашими дослідженнями та аналітичними матеріалами при прийнятті управлінських чи бізнесових рішень.
Розуміючи важливість професійного подання актуальної та достовірної інформації для прийняття правильних рішень в сучасних складних умовах жорсткої наростаючої конкуренції та економічної нестабільності, ми надаємо першочергове значення якості нашої дослідницької та аналітичної роботи та створюваних нами продуктів.
Здійснювана нами цільова маркетингова діяльність включає ідентифікацію та вивчення цільових ринків та ніш, пряму рекламу та різноманітні промоційні заходи, спрямовані на цільові аудиторії, таких як ознайомчі тури для туроператорів та туристичних оглядачів, участь у виставках та інших подібних промоційних подіях, електронний маркетинг, зокрема, маркетинг в соціальних мережах, виготовлення та розповсюдження промоційної літератури, зовнішню візуальну рекламу тощо.
Здійснюючи комплекс зазначених заходів, ми намагаємося створити для потенційних відвідувачів множинні можливості отримати інформацію про наш регіон як місце відпочинку, прочитати, почути про нього, побачити фото чи відео, отримати позитивні мотивуючі меседжі, що закликають обрати наш регіон як мету мандрівки, включити його до маршруту своєї подорожі.