Завершилася серія навчань для провайдерів туристичних послуг, яких було включено до спільних турів «Найвищими вершинами Східних Карпат», «Культурні скарбниці Східних Карпат», «Поезія дерев’яної архітектури» та «Побачення з дикою природою Східних Карпат», що розроблені в межах проекту «Створення транскордонної мережі розвитку та просування туризму між Івано-Франківською областю України та повітом Марамуреш Румунії».
Перший навчальний блок відбувся в Румунії 16-20 листопада 2008 року, другий навчальний блок було проведено в Україні 23-27 листопада 2009 року.
Учасниками навчальних тренінгів стали власники сільських садиб, закладів громадського харчування, туристичні агенти, працівники туристичного супроводу, транспортні організації, перекладачі (загалом у двох тренінгах взяли участь 44 представники туристичної галузі з Івано-Франківської області України та повіту Марамуреш Румунії). Метою навчання було прагнення досягнути відповідного рівня якості для кожної складової туру; курс навчання допомагав висвітлювати питання просування місцевих культурних традицій, а також продуктів, послуг та іміджу регіону.
Навчальна програма включала теоретичний та практичний компоненти: поряд з лекціями фахівців туристичної галузі відбувалися презентації діяльності провайдерів послуг спільного туру з румунської та української сторони. Під час навчання в повіті Марамуреш українські учасники ознайомилися з особливостями туристичної практики румунських колег, румунські учасники мали змогу зав’язати нові контакти та запозичити досвід українських партнерів. Приймаючі сторони мали змогу показати свої садиби та екскурсії. Навчання було побудовано навколо таких основних тем як культура туризму, система управління пакетами туристичних послуг, проектування турів; туризм та електронна комерція, організація роботи туристичного оператора та туристичного агента, програма обслуговування туристів, ланцюг якості (робота гідів, стандарти проживання, демонстрація ремесел), маркетинг та просування пакету туристичних послуг (практичний компонент, де вони спільно попрацювали над брошурами та плакатами для своїх спільних власних турів); дотримання екостандартів (екостандарти проживання, екостандарти системи харчування, туроперейтинг екологічно зорієнтованих турів). Практичний компонент навчання також включав опрацювання маркетингової та організаційної стратегії для спільних турів.
Учасники навчальних блоків дали високу оцінку як викладацькому складу, що впроваджували теоретичні лекційні блоки, так і високій організації практичного компоненту, які допомогли оволодіти новими технологіями у галузі екотуризму, озброїтися новим досвідом щодо стандартів проживання, демонстрації ремесел, сприяли розробленню промоційної літератури для просування пакетів спільно розроблених турів та ін.