На Прикарпатті започатковано віртуальний туристичний центр

Незаперечним фактом є те, що частка індивідуальних туристів на ринку туристичних послуг складає біля 90% від загального числа відвідувачів дестинацій. Саме вони схиляються до використання туристичних веб-порталів як до найбільш доступного джерела інформації про атракції, дестинації, кліматичні особливості територій та ін. Інформація, розміщена у мережі Інтернет, на сьогодні є основним чинником, що впливає на прийняття рішення споживачами майже на усіх ринках, особливо – в туризмі. Адже Інтернет дозволяє надати користувачу необмежену кількість інформації у малозатратний, проте дуже зручний спосіб.

Читайте також

Третє засідання Наглядової ради проекту ...

1 May 2023

Відбулася навчальна поїздка партнерів з ...

26 September 2022

Мешканці цільових громад України та ...

29 July 2022

Відбулася міжнародна конференція «Форум інновацій ...

29 July 2022

Натхненні ідеї, унікальні рішення, сталі результати

ПІДТРИМАЙТЕ НАС

Наші
контакти