На Прикарпатті започатковано віртуальний туристичний центр

Незаперечним фактом є те, що частка індивідуальних туристів на ринку туристичних послуг складає біля 90% від загального числа відвідувачів дестинацій. Саме вони схиляються до використання туристичних веб-порталів як до найбільш доступного джерела інформації про атракції, дестинації, кліматичні особливості територій та ін. Інформація, розміщена у мережі Інтернет, на сьогодні є основним чинником, що впливає на прийняття рішення споживачами майже на усіх ринках, особливо – в туризмі. Адже Інтернет дозволяє надати користувачу необмежену кількість інформації у малозатратний, проте дуже зручний спосіб.

Читайте також

Відбувся навчальний візит партнерів з ...

15 September 2021

Проект українсько-румунської співпраці «Об’єднані спадщиною» ...

6 August 2021

Об’єднані спадщиною: збереження історичної спадщини ...

21 July 2021

#CarpathianForestSchools: розвиток співпраці українських та ...

19 July 2021

Натхненні ідеї, унікальні рішення, сталі результати

ПІДТРИМАЙТЕ НАС

Наші
контакти